Twitter: Izbegnite jako čestu grešku

Tviter za komunikaciju

Iako večno osporavan zbog broja korisnika koji ne raste, Twitter je u mnogome kralj brze komunikacije. Naloge imaju svi od Pape do Bil Gejtsa. Ukoliko i vi imate Twitter, postoji jedna sitnica koju ne treba da zaboravite!

 

Tviter za komunikaciju
Twitter, kao i svako sredstvo komunikacije, treba da se za to i koristi – ne zatvarajte vrata pred najrazličitijim mogućnostima koje vas čekaju u sandučetu

 

Twitter je neosporno značajna alatka u cilju ličnog brendinga, promovisanja biznisa, komunikacije sa korisnicima (pa i obavljanja poslova customer supporta) i fanovima… Bilo da ste frilenser, preduzetnik, student ili predstavnik firme, bitno je da imate svoj nalog i da ste aktivni. Kao deo jednog istraživanja, bavio sam se aktivnošću na Twitteru kada su u pitanju banke u Srbiji,  i bilo mi je šokantno da je samo jedna imala uključenu opciju o kojoj ću danas govoriti. [Celokupni rezultati istraživanja će biti objavljeni u Sredu].

 

Omogućite da vam svi korisnici Twittera

mogu slati poruke

 

Po difoltu, ili podrazumevanim podešavanjima, Twitter dozvoljava samo korisnicima koje mi pratimo da nam šalju poruke u inboks. Ovo podešavanje je vrlo bitno promeniti i omogućiti svima da nas kontaktiraju. I ispod ću objasniti detaljnije u 4 koraka kako se ovo radi.

 

Zašto je bitno da svako  može da nam  pošalje  poruku?

 

Ja govorim ovo sa aspekta frilensera i preduzetnka, ali pre svega sa aspekta osobe koja veruje u to da treba da budemo otvoreni i povezujemo se jedni sa drugima – uostalom, internet zbog toga i postoji (može neko da govori i o poslovanju, što je naravno izuzetno bitno, ali ono što internet radi je u suštini isto što je nekada radio točak – činio svet manjim i dostupnijim).

Ukoliko govorimo o pravnom licu u bilo kom smislu i o bilo kojoj delatnosti, pa makar to preduzeće bilo b2b orijentisano, apsolutno je činjenica da treba da omogući ovu opciju.

Tviter je kanal komunikacije i kao takav treba da se za komunikaciju i koristi. A to znači i primanje poruka od ljudi koji su toliko zainteresovani, da su vas samoiniciajtivno kontaktirali. Zamislite da imate prodavnicu i da neko poljubi vrata… bukvalno je isto kada neko ne može da vam pošalje poruku.

A trolove, botove i spam uvek možemo filtrirati i blokirati u par klikova… u velikoj meri se i sam Tviter bavi njima. Ne propustite sve šanse koje vam se mogu osmehnuti iz Tviter sandučeta.

 

Kako omogućiti da nas svaki korisnici Tvitera

mogu kontaktirati u 4 koraka

 

Ovu opciju možete aktivirati za bukvalno dva minuta:

 

  1. Kada se ulogujete idite na Settings/Podešavanja (preko klika na profilnu fotografiju na desktopu ili klikom na “zupčanik” na mobilnoj aplikaciji).
  2. Idite na Security and privacy/Bezbednost i privantost
  3. Skrolujte do dna i štiklirajte Receieve Direct Messages from anyone/Primaj poruke od bilo koga
  4. Klinkinte na Save changes/Sačuvaj promene i potvrdite svojom lozinkom

 

[tweetthis]Aktivirajte primanje poruka i ne propustite sve šanse koje vam se mogu osmehnuti iz Tviter sandučeta[/tweetthis]

 

Nadam se da vam je ovaj tekst bio koristan, pa makar kao podsećanje, a još bolje ukoliko vas je inspirisao da omogućite ovu opciju. Slobodno se javite na Twitteru na: @mbelcevic ;)

P.S. Evo kako je sadašnji Head of Global Operations u Uberu posao bukvalno dobio preko Tvitera. Ispade da je ovaj Tvit sigurno vredan par milijardi dolara :)

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Leave a Reply